Bij ondernemen komt heel wat papier kijken. Wij analyseren, optimaliseren en verwerken de nodige administratie, zodat jij je kan focussen op jouw kerntaken als ondernemer.
Het maken en verwerken van facturen, debiteurenbeheer, opstellen van overzichten: wij nemen het je allemaal uit handen.
De digitale trein is vertrokken. Maar ben je toch op het perron achtergebleven, helpen wij om jouw administratieve processen te digitaliseren. Wij integreren administratiesoftware zoals Yuki, Teamleader, Office-toepassingen, Google Drive-toepassingen, Bill To Box, Officient … naadloos in jouw onderneming.
Heb je fulltime een extra administratieve hand nodig, of maar enkele uurtjes per week? Maakt niet uit, wij passen ons aan aan jouw behoeften.
e-facturatie
Ben jij al PEPPOL-proof?
Wist je dat je volledige facturatie vanaf 1 januari 2026 elektronisch moet verlopen? Hiervoor heb je de juiste boekhoudsoftware én toegang tot het Europese PEPPOL-netwerk nodig. Kom je nu uit de lucht vallen? Je bent zeker niet alleen. Zowat de helft van de Belgische bedrijven is nog niet in orde. Neem de vlucht vooruit en onderneem vandaag al de nodige stappen. Liberoo zet je op gang met alle praktische info en een opleidingssessie die 120% fiscaal aftrekbaar is.

GETUIGENISSEN
Wat ondernemers over ons zeggen
Luister vooral niet naar ons, maar liever naar ondernemers die al met ons samenwerkten. Hun positieve ervaringen zijn het beste bewijs van onze drijfveer om elke dag het beste van onszelf te geven.